دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 تدوین حرفه ای فیلم ها
دانلود نرم افزار رایگان

دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 تدوین حرفه ای فیلم ها


همیشه در هر زمینه ای شرکت هایی خاص هستند که محصولاتشان تقریبا بی چون و چرا جز بهترین نرم افزارهاست. فتوشاپ ادوبی همیشه بهترین بوده یا آفیس مایکروسافت همیشه در صدر قرار داشته و ده ها عنوان دیگر که آنقدر امکانات دارند که اصلا نمی شود به سمت نرم افزار دیگر رفت یا حتی به نرم افزار دیگری فکر کرد. ویرایشگری فیلم با هنرمندی تدوینگران حرفه ای صورت می گیرد و امروزه بسیار مهم تلقی می شود ؛ از مبتدی ترین فیلم های خانوادگی گرفته تا حرفه ای ترین فیلم های سینمایی روز جهان معمولا مورد ویرایش و بازبینی قرار می گیرند تا آنچه حاصل می آید به چشمان کاربر جذاب تر جلوه دهد. نیاز است بخشی از فیلم با افکت ها تدوین شود یا بخشی از فیلم که صدای ناهنجاری دارد مورد ویرایش قرار گیرد و ده ها نیاز دیگر که همه باعث می شوند تدوینگران نرم افزارهای حرفه ای را برگزینند تا همه امکانات را یکجا داشته باشند. در این مطلب قصد داریم یک ابزار فوق حرفه ای دیگر معرفی کنیم که احتمال غریب به یقین اکثر شما کاربران و مخصوصا تدوینگران فیلم با آن آشنایی دارید. Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection یکی از حرفه ای ترین ویرایشگرهای موجود در سراسر دنیاست که معمولا بیشتر فیلم های روز و معتبر جهان با خلاقیت این ابزار تدوین می شوند. اکثر فیلم های هالیوودی که امروز با جلوه های بصری مختلف مشاهده می کنیم با این محصول فوق حرفه ای تدوین و ویرایش شده اند.
مجموعه ای بی نظیر از امکانات که کنار هم جمع شده اند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها و کمی هم ذوق و سلیقه خروجی را به صورت یک فیلم با کیفیت ارائه دهند. صدها یا بهترین است گفته شود هزاران افکت صوتی و تصویری برای هر بخش در این محصول تعبیه شده تا در این خصوص دستان کاربران باز باشد. انواع Transition ها ، پشتیبانی از انواع فرمت ها ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری در ویرایش ها ، هوشمند بودن نرم افزار در بخش های مختلف ویرایش و ده ها قابلیت مهم دیگر که نسخه جدید Pinnacle Studio به کاربرانش هدیه می دهد.
کیفیت در این نرم افزار حرف اول و آخر را می زند ؛ کیفیت بسیار مطلوب HD که به جذاب تر شدن خروجی کمک زیادی می کند جز اولین خصوصیت های این نرم افزار محسوب می شود. صداهای دالبی دیجیتال ، 2200 افکت ، سرعت بسیار مناسب در بخش های مختلف نرم افزار نسبت به حجم قابلیت ها ، امکان ساخت اسلایدشو ، هماهنگی موزیک ها با مدت زمان یک فیلم ، پیش نمایش از تمامی کارها در نرم افزار ، گرفتن خروجی با فرمت دلخواه یا رایت برروی انواع دیسک های نوری و همچنین امکان ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای جذاب و کاملا اینتراکتیو جز قابلیت های جانبی هستند که این مجموعه با خود به همراه دارد.
پانزدهمین نسخه از Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection مدتی است که عرضه شده است ؛ ما سعی کردیم نسخه کامل این نرم افزار فوق حرفه ای را برروی سرور های آسان دانلود قرار دهیم تا شما کاربران عزیز با دانلود این مجموعه از یک ویرایش حرفه ای با سلیقه خود لذت ببرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection 15 :
- Import ساده  ویدئوها ، تصاویر ، موزیک ها و ...
- سازگاری با دوربین های دیجیتالی برای گرفتن تصاویر از آن ها
- سرعت بسیار مناسب در عملکردها نسبت به حجم قابلیت ها
- نهایت کیفیت در ویرایش ویدئوها
- تمامی امکانات لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها
- سازگار با فرمت های مختلف صوتی ، ویدئویی و تصاویر
- امکان ساخت اسلایدشو
- وجود بیش از 2200 عدد از انواع افکت ها
- مدیریت ساده افکت ها به سبب تقسیم بندی دقیق آن ها
- امکان رایت مستقیم برروی دی وی دی یا Blu-ray
- ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه کاربر
- امکان ساخت دی وی دی فیلم به همراه منو
- واسط کاربری فوق العاده مناسب نرم افزار
- انتشار برروی سرویس های آنلاین نظیر Youtube.com
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- ابتدا لازم است فایل Activation.exe را که در پوشه کرک قرار دارد اجرا کرده و نصب کنید تا پس از آن فایل نصب نرم افزار به صورت خودکار اجرا گردد.
- پس از طی این مرحله اگر فایل نصب نرم افزار اجرا نشد لازم است به صورت دستی فایل Welcome.exe را اجرا نمائید و مراحل نصب را دنبال کنید. این فایل در فولدر Setup قرار دارد. 


 قيمت: 129.99 دلار آمريکا
دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 - سرور راپید شیر
دانلود - 2.05 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم

دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 - سرور آسان دانلود
دانلود - 2.05 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم

 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 سايت سازنده
 لينک منبع

گزارش لينك خراب

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Amir
آخرین مطالب