دانلود ويندوز ايکس پي Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition September 2011
دانلود نرم افزار رایگان

Win_XP_SP3_Student_Edition_February_2011_www.MihanDownload.com.jpgآپديت کامل تا سپتامبر 2011 | Bootable | پشتيباني از درايور SATA | قابل نصب بر روي لپ تاپ
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که تا اواسط ماه سپتامبر 2011 آپديت شده را برايتان آماده کرده ايم. ويندوز Student يا دانش آموز از لحاظ ويژگي هاي معمولي و ظاهري کاملآ مشابه يک ويندوز ايکس پي Professional است اما از لحاظ ساختاري نسبت به آن داراي چند ويژگي برتر مي باشد. در واقع شما پس از نصب ويندوز ايکس پي براي انجام کارهاي خود بايد چندين نرم افزار مختلف را نيز نصب کنيد چه بسا که ممکن است حجم اين نرم افزارها بسيار بالا باشد و امکان دانلود آنها از اينترنت وجود نداشته باشد و يا نتوانيد نرم افزار مورد نظرتان را رجيستر کنيد. اين در حالي است که اين ويندوز خود شامل جديد ترين کامپوننت هاي مورد نياز شما مي باشد و از قبل چندين نرم افزار بسيار معروف که درصد بسيار زيادي از کاربران پس از نصب ويندوز آنها را نيز نصب مي کنند درون ويندوز قرار گرفته است و ديگر نيازي نيست که شما آنها را نصب کنيد. همچنين از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز پشتيباني از درايور SATA است که دارندگان لپ تاپ ها به راحتي ميتوانند اين ويندوز را برروي لپ تاپ خود نصب کنند که اين در حال است يک ويندوز ايکس پي معمولي از اين درايور پشتيباني نمي کند. ويندوزي که در اختيارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتيشن نصب ويندوز ، فرمت پارتيشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ويندوز انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نيازي به وارد کردن سريال در هنگام نصب ويندوز و فعال ساز نخواهد داشت و همچنين شما ميتوانيد بدون غير فعال شدن ويندوز خود، آنرا آپديت کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

برخي از نرم افزارهای اضافه شده به اين ويندوز:

i- Framework all in one 2.0 - 4.0
i- Internet explorer 8
i- Windows media player 11
i- Directx 9 Runtimes 9.29.1974 April 2011
i- Directx Managed Code 1.1.0
i- Flash 11.0.1.129
i- Shockwave 11.6.1.629
i- Java 7.0.0.147
i- Winrar 4.0.1 regged
i- Lclock 1.62b
i- c++ runtimes 2005 & 2008 & 2010
i- Msn.Live.Messenger.9.0.14.0.8117.416 web-setup on desktop
فايل ها و نرم افزارهاي غير ضروري که از اين ویندوز حذف شده اند:
i- Music Samples
i- Windows Messenger 4.7
i- Tour
پوشه هاي غير ضروري که از اين ويندوز حذف شده اند:
i- SUPPORT
i- VALUEADD
i- DOCS
i- WIN9XMIG
i- WIN9XUPG
i- WINNTUPG

 توجه!
همانطور که هر ماه مشاهده مي کنيد ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که بدون دستکاري توسط گروه BIE منتشر مي شود به صورت کاملآ رايگان براي دانلود شما کاربران محترم قرار مي دهد. در طول اين چند ماه درخواست هاي متعددي مبني بر قرار دادن ويندوزي که بر روي لپ تاپ نيز نصب شود از سوي کاربران براي ما ارسال شد. در نتيجه پس از جلسه اي که بين اعضاي تيم نرم افزار سايت ميهن دانلود برگزار شد اين درخواست نيز برسي گرديد که بر اساس اکثريت آرا تصميم گرفته شد از اين پس در هر ماه علاوه بر جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي گروه BIE، جديد ترين آپديت ويندوز Student نيز که داراي طرفداران بسيار زيادي است و نيز قابل نصب بر روي لپ تاپ مي باشد در سايت قرار گيرد. اين ويندوز تنها ويندوزي است که علاوه بر کامپيوترهاي معمولي به دليل پشتيباني از درايورهاي SATA يا AHCI و RAID قابل نصب بر روي لپ تاپ نيز مي باشد.

 نکات مهم!
- از اين پس در اواسط هر ماه جديد ترين آپديت ويندوز Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition در اين پست قرار ميگيرد در نتيجه شما کاربران گرامي براي دانلود اين ويندوز تنها تا اواسط ماه آينده فرصت داريد.
- تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.
- توصيه مي کنيم که اين ويندوز را فقط از طريق Boot نصب کنيد و از طريق Upgrade نصب نکنيد.
- سريال ويندوز به صورت جداگانه درون فايل ISO قرار دارد توجه داشته باشيد که در هنگام نصب ويندوز از طريق بوت نيازي به وارد کردن سريال نيست اما دوستاني که از داخل ويندوز خود قصد نصب را دارند بايد سريال را وارد کنند.

 روش نصب!
پس از دانلود با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) فایل را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک سي دي خام رايت نماييد.

روش بازيابي فايل هاي فشرده:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 


نوار ابزار میهن دانلود

برای حمایت از میهن دانلود این نوار ابزار را حتما نصب کنید واز امکانات ان نیز استفاده کنید

فواید این نوار ابزار
1-با یک کلیک وارد سایت شوید
2- از جدید ترین مطالب سایت بدون وارد شدن به سایت مطلع شوید
3- از اخبار و اطلاعات مهم و فوری سایت مطلع شوید
4- بدون هیچ درد سری وارد بخش های مهم سایت(موضوعات) شوید
5- از اخرین ایمیل های سرویس جی میل خود مطلع شوید
6-با استفاده از امکان جستجو نوار ابزار توسط موتور جستجوی گوگل به راحتی بدون نیاز به ورود به سایت مطلب مورد نظر خودتان را در سایت جستجو کنید
7- با نصب این نوار ابزار از میهن دانلود حمایت کنید

برای نصب نوار ابزار اینجا کلیک کنید

اموزش نصب نوار ابزار میهن دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Amir
آخرین مطالب