دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 VMware
دانلود نرم افزار رایگان
دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 VMware
| دانلود رایگان سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 با لینک مستقیم |
| قابل نصب در VMware بر روی کامپیوترهای PC با پشتیبانی از سی پی یو های Intel و AMD |
| همراه با فیلم آموزش گام به گام نصب سیستم عامل براي اولين بار در ميان سايت هاي ايرانی |
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف Mac OS X Snow Leopard را برایتان آماده کرده ایم. سیستم عامل مکینتاش یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان به شمار میرود که از کاربران بسیار زیادی نیز در سراسر دنیا برخوردار است. سیستم عامل مکینتاش شرکت اپل را میتوان رغیب سر سخت سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت دانست اگرچه اکثر کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند اما استفاده کننده گان مک نیز در سراسر جهان کم نیستند. مکینتاش در مقایسه با ویندوز از ویژگی هایی قابل توجهی برخودار است که از جمله میتوان به داشتن ظاهر بسیار زیبا و گرافیک منحصر به فرد، داشتن برخی از نرم افزار های نصب شده مورد نیاز کاربران، داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام اجرای نرم افزارها و کار در محیط آنها، داشتن امنیت بسیار بالا و ویروسی نشدن و ... اشاره کرد. البته همانطور که می دانید این سیستم عامل را تنها میتوان بر روی کامپیوترهای شرکت اپل نصب نمود به همین دلیل استفاده کننده گان آن اکثرآ کاربران محصولات شرکت اپل هستند. اما از آنجا که سیستم عامل مکینتاش از ظاهر فوق العاده زیبا و همچنین امکانات بسیار جالبی برخوردار است، سبب شده تا علاقه مندان به این سیستم عامل راهی برای نصب آن بر روی کامپیوترهای PC نیز پیدا کنند. در واقع یکی از راه های نصب مکینتاش بر روی کامپیوترهای PC نصب آن در ماشین مجازی یا همان نرم افزار VMware Workstation است که می توانید در یک محیط شبیه سازی شده اقدام به اجرای این سیستم عامل بر روی کامپیوتر خود کنید. در محیط شبیه سازی شده این برنامه شما قادر خواهید بود تا از تمام امکانات سیستم عامل مکینتاش به صورت کاملآ واقعی استفاده کنید و به انجام کارهای دلخواهتان در محیط آن بپردازید. نسخه ای را که در اختیارتان قرار داده ایم جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش می باشد که به صورت کامل از CPU های Intel و AMD بدون هیچگونه مشکلی پشتیبانی می کند و میتوان آنرا به راحتی بر روی کامپیوترهای PC نصب نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

براي خرید جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 VMware در 2 دي وي دي با بسته بندی شکیل به قیمت 5000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

دانلود جدید ترین نسخه سیستم عامل مکینتاش Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 VMware
 نکاتی در رابطه با این سیستم عامل:
- دانلود نسخه Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 سیستم عامل مکینتاش به دلیل بالا بودن حجم آن برای کاربرانی که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند دشوار است از همین رو برای رفاه حال کاربران محترم نسخه قدیمی تر Mac OS X Snow Leopard 10.6.6 سیستم عامل مکینتاش را هم که از حجم کمتری نسبت به نسخه جدید برخوردار است را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم.
- فیلم آموزشی نصب سیستم عامل به صورت گام به گام تمام مراحل نصب این سیستم عامل را آموزش می دهد که شما میتوانید با مشاهده آن به راحتی اقدام به نصب سیستم عامل مکینتاش بر روی کامپیوتر خود کنید.
- برای نصب این سیستم عامل باید نرم افزار VMware Workstation (از اینجا دانلود کنید) بر روی ویندوز شما نصب شده باشد.

 


نوار ابزار میهن دانلود

برای حمایت از میهن دانلود این نوار ابزار را حتما نصب کنید واز امکانات ان نیز استفاده کنید

فواید این نوار ابزار
1-با یک کلیک وارد سایت شوید
2- از جدید ترین مطالب سایت بدون وارد شدن به سایت مطلع شوید
3- از اخبار و اطلاعات مهم و فوری سایت مطلع شوید
4- بدون هیچ درد سری وارد بخش های مهم سایت(موضوعات) شوید
5- از اخرین ایمیل های سرویس جی میل خود مطلع شوید
6-با استفاده از امکان جستجو نوار ابزار توسط موتور جستجوی گوگل به راحتی بدون نیاز به ورود به سایت مطلب مورد نظر خودتان را در سایت جستجو کنید
7- با نصب این نوار ابزار از میهن دانلود حمایت کنید

برای نصب نوار ابزار اینجا کلیک کنید

اموزش نصب نوار ابزار میهن دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Amir
آخرین مطالب