and Windows Virtual PC x86 x64
دانلود نرم افزار رایگان

دانلود نرم افزار شبیه ساز ویندوز ایکس پی در ویندوز سون Microsoft Windows XP Mode and Windows Virtual PC x86 x64

| دانلود رایگان نرم افزار شبیه ساز ویندوز ایکس پی در ویندوز سون |
| حل مشکل نصب بازی ها و نرم افزارهای قدیمی در ویندوز سون |
| همراه با فیلم آموزش گام به گام نصب و استفاده از نرم افزار |

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان

Microsoft Windows XP Mode and Windows Virtual PC

برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار که خود از دو نرم افزار مجزا تشکیل شده ساخت کمپانی معروف مایکروسافت می باشد که مخصوص ویندوز سون ارائه شده است. در واقع در زمان انتشار ویندوز سون شرکت مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 7 هیچگونه مشکلی با نصب نرم افزارها و بازی های قدیمی ندارد زیرا از دو قابلیت Compatibility و XP Mode پشتیبانی میکند که تبلیغات گسترده ای نیز در این راستا صورت گرفت. همانطور که می دانید قابلیت Compatibility یک حالت شبیه سازی است که وقتی نرم افزاری در ویندوز سون نصب نمی شود میتوان با ایجاد تغییرات در تنظیمات نصب برنامه به ویندوز اعلام کرد که این نرم افزار در سایر ویندوز های مایکروسافت مانند ایکس پی، ویستا و ... نصب شده و در نتیجه امکان نصب نرم افزار را فراهم ساخت. اما این قابلیت تنها برای برخی از نرم افزارها کاربرد دارد و ممکن است که نتوان بسیاری از بازی ها و نرم افزارها را با استفاده از این قابلیت بر روی ویندوز سون نصب نمود. در اینجا قابلیت دوم ویندوز سون یعنی XP Mode به کمک کاربران می آید که آن نصب ویندوز شبیه سازی شده ایکس پی در ویندوز سون است. در واقع شما با استفاده از این قابلیت در ویندوز سون خود، ویندوز ایکس پی را نیز نصب می کنید که به صورت کاملآ شبیه سازی شده می باشد و پس از آن به راحتی می توانید نرم افزارها و بازی های قدیمی را در یک محیط شبیه سازی شده نصب کنید. همچنین محیط این سیستم مجازی کاملآ شبیه محیط ویندوز ایکس پی واقعی می باشد و تمام ابزارهای مورد نیاز شما در محیط این ویندوز فراهم شده است. علاوه بر این داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام ورود و کار در محیط این

سیستم

مجازی یکی از ویژگی های بارز آن به شمار میرود. یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار امکان ایجاد تغییرات در تنظیمات سخت افزار مورد استفاده سیستم مجازی می باشد به گونه ای که شما قادرید به عنوان مثال هارد این ویندوز و یا رم آنرا بسته به بازی ها و نرم افزارهای مختلف افزایش و یا کاهش دهید.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



دانلود نرم افزار شبیه ساز ویندوز ایکس پی در ویندوز سون Microsoft Windows XP Mode and Windows Virtual PC x86 x64
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت نصب بازی ها و نرم افزارهای قدیمی در ویندوز سون.
- نصب ویندوز ایکس پی مجازی در ویندوز سون.
- امکان کاهش و افزایش مقدار سخت افزار مورد استفاده سیستم مجازی.
- دارا بودن تمام امکانات و قابلیت های ویندوز ایکس پی.
- داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام اجرا و کار در محیط سیستم مجازی.
- امکان برقراری ارتباط مستقیم بین ویندوز سون و ویندوز مجازی ایکس پی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز سون.
- و ...

نکاتی در رابطه با این نرم افزار:
- برای استفاده از این نرم افزار CPU سیستم شما باید از تکنولوژی Hardware Virtualization Technology پشتیبانی کند در غیر اینصورت قادر به نصب این برنامه نخواهید بود.
- این نرم افزار با نسخه های مختلف ویندوز سون سازگار است به استثنا نسخه Home Premium.
- هر دو نسخه ی 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.
- دو فیلم آموزشی نصب و استفاده از نرم افزار برای دانلود شما عزیزان قرار گرفته که فیلم اول ساخته شده توسط Microsoft می باشد که در آن تمام مراحل نصب برنامه به صورت مرحله به مرحله نمایش داده می شود. همچنین فیلم دوم توسط تیم PCWizKid's Tech Talk تهیه شده که در آن علاوه بر آموزش نصب و استفاده از نرم افزار، ایجاد تغییرات در تنظیمات سخت افزاری نرم افزار نیز آموزش داده می شود. پیشنهاد تیم نرم افزار میهن دانلود دانلود و مشاهده هر دو این آموزش ها می باشد.
- به دلیل اورجینال نبودن ویندوزهایی که در ایران وجود دارد، اکثر کاربران ایرانی قادر به دانلود این نرم افزار از سایت مایکروسافت نیستند زیرا قبل از دانلود Genuine بودن ویندوز شما از سوی مایکروسافت مورد برسی قرار میگیرد و سپس به شما اجازه دانلود داده می شود. از همین رو میهن دانلود مفتخر است که این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان و بدون محدودیت در اختیار همیهنان گرامی قرار داده است.

 


نوار ابزار میهن دانلود

برای حمایت از میهن دانلود این نوار ابزار را حتما نصب کنید واز امکانات ان نیز استفاده کنید

فواید این نوار ابزار
1-با یک کلیک وارد سایت شوید
2- از جدید ترین مطالب سایت بدون وارد شدن به سایت مطلع شوید
3- از اخبار و اطلاعات مهم و فوری سایت مطلع شوید
4- بدون هیچ درد سری وارد بخش های مهم سایت(موضوعات) شوید
5- از اخرین ایمیل های سرویس جی میل خود مطلع شوید
6-با استفاده از امکان جستجو نوار ابزار توسط موتور جستجوی گوگل به راحتی بدون نیاز به ورود به سایت مطلب مورد نظر خودتان را در سایت جستجو کنید
7- با نصب این نوار ابزار از میهن دانلود حمایت کنید

برای نصب نوار ابزار اینجا کلیک کنید

اموزش نصب نوار ابزار میهن دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Amir
آخرین مطالب