دانلود Adobe Audition CS5.5 v4.0 محبوب ترین تدوینگر صوتی
دانلود نرم افزار رایگان

دانلود Adobe Audition CS5.5 v4.0 محبوب ترین تدوینگر صوتی


ادوبی همیشه جز بهترین ها در هر زمینه ای بوده ؛ اگر مایکروسافت به خاطر و ویندوز و آفیسش نبود مطمئنا امروز ادوبی را بزرگترین شرکت نرم افزار دنیا معرفی می کردند چرا که دست روی هر زمینه ای که می گذارد و نرم افزار طراحی و ارائه می دهد بهترین ها را روانه می کند ؛ فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصاویر ، Premiere معروفترین و یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم ، ادوبی آکروبات یکه تاز در دنیای اسناد PDF ، Indesign معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار نشر رومیزی و ده ها عنوان نرم افزار دیگر که همه اگر در صدر بهترین نرم افزارها قرار نداشته باشند جز حرفه ای ترین ها هستند. یکی از کارآمد ترین محصولات ادوبی که چندسالی است جزء محبوب ترین تدوینگر های صوتی محسوب می شود Audtion نام گرفته است. یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد.
تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است ؛ در بسیاری از رسانه های صوتی و تصویری معروف دنیا این محصول ادوبی را به عنوان اولین انتخاب خود معرفی کرده اند ؛ جالب است که Adobe Audition بسیار حرفه ای در مراکز آموزشی و حتی کتب درسی به عنوان نرم افزار پایه ای تدریس می شود چرا که هر چقدر هم که حرفه ای باشد برای آموزش های پایه ای می تواند جز بهترین گزینه ها باشد.
سازگاری با اکثرا تکنولوژِی های جدید ، فرمت های صوتی ، ورودی ها ، انواع خروجی ها و به طور کلی استانداردهایی که در رابطه با فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد جز کلیدی ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شوند. اما به واسطه سازگاری های Adobe Audition با سخت افزارها سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده بالاست و زمان لازم برای Render کردن ها بسیار کم ؛ سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی جز مواردی هستند که دست کاربران حرفه ای را بازتر خواهند کرد. جدیدترین نسخه از این ابزار محبوب در ادامه مطلب قرار داده شده است تا شما کاربران عزیز پس از دریافت آن با خیالی آسوده به ویرایش فایل های صوتی خود بپردازید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0 :
- سازگار با جدیدترین تکنولوژی های صوتی
- شناسایی و سازگاری با فرمت های مختلف صوتی
- سازگار با صداهای چندکاناله و دالبی
- وجود تمامی امکانات لازم برای ویرایش موزیک ها
- سازگاری با پردازنده اصلی سیستم برای افزایش کارآیی نرم افزار
- هماهنگی با انواع ورودی ها
- ضبط صدا با بهترین کیفیت ممکن
- قابلیت گرفتن خروجی مختلف نظیر دیسک های صوتی
- وجود صدها افکت صوتی
- سازگاری با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro
- واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- فایل Audition_4_LS7 را اجرا کرده و اقدام به نصب نمائید.
- نرم افزار را به صورت آزمایشی نصب کنید.
- پس از پایان نصب فایل (Disable_activation_by_dll) یا (Disable_activation_in_hosts) را اجرا کنید و ادامه مراحل را با زدن یک دکمه در صفحه داس طی کنید.
- پس از طی این مرحله و بسته شدن صفحه داس ، نرم افزار را اجرا کرده و یکی از سریال نامبرهای موجود در فایل ReadMe را وارد نرم افزار کنید. همچنین می توانید از کیجن هم برای تولید سریال نامبر استفاده نمائید.
- در صورتی که پس از انجام هریک از این مراحل پیغام خطای سریال نامبر ظاهر شد فایل موجود در پوشه data را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.


 قيمت: 99 دلار آمريکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 126.67 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 تصويري از محيط كرك شده ي نرم افزار
 سايت سازنده
 لينک منبع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Amir
آخرین مطالب